foodoran Pinkit pyörät -kampanja lanseerataan tänään Helsingissä

Helsingissä kesäkuussa ruoankuljetuspalvelunsa avannut startup foodora tuo tänään pinkit pyörät kaupungin katukuvaan. foodora haluaa Pinkit pyörät -kampanjallaan kertoa palvelustaan ja korostaa pyöräilyn kasvavaa merkitystä Helsingissä.

“Pyörillä liikkuminen on nopein ja ympäristöystävällisin tapa liikkua kaupungissa. Näemme palvelumme osana Helsingin pyöräilykulttuurin kehittämistä„ Ville Vasaramäki, foodora Finlandin toimitusjohtaja.

Yltäpäältä pinkeiksi maalattuja pyöriä on sijoitettu ympäri Helsinkiä, yhteensä 10 kappaletta. Sellaisen voi bongata esimerkiksi Stockan kulmalta, Erottajalta ja Mannerheimintieltä. Pinkin pyörän bonganneille on luvassa yllätys. Pyöriin on kiinnitetty koodi, joka oikeuttaa ilmaiseen kuljetukseen mistä tahansa foodoran yhteistyöravintolasta. Yhteistyössä foodoran kanssa toimii jo yli 70 helsinkiläisravintolaa esimerkiksi Street Gastro, Sushibar + wine ja Lucha Loco

Nopeasti kasvava foodora toimittaa jo lähes koko Helsingin keskustan alueella ja loppukesästä palvelu laajenee mukaan myös esimerkiksi Kallion ja Vallilan suunnalle. Toimitusalue on rajattu niin, että ruoan laadun säilyminen ja nopea toimitusaika varmistetaan. Keskimääräinen kuljetusaika on hieman alle 30 minuuttia tilaushetkestä.

Kuinka foodora toimii?

Käyttäjä syöttää postinumeronsa www.foodora.fi -sivulle nähdäkseen ravintolat, joista hän voi tilata alueellensa. Käyttäjä valitsee mieleisestään ravintolasta aterian ja tekee tilauksen, jonka pyörälähetti toimittaa hänelle. Maksu tapahtuu foodoran verkkopalvelun kautta.

PR yhteyshenkilö(t)
foodora